Dawn of dreams

YOHIO

Publicerad 2013-04-04 19:04:00 i Allmänt

Det var ju ett tag sen jag skrev om YOHIO så jag tänkte att det var dags för ett nytt inlägg om honom ;)
 
Lite nyheter som jag fått veta idag.
 
YOHIO ska inte vara med på Seremedy`s konsert i storcon i uppsala...
Hade sett framemot det eftersom jag köpt biljett, men men...får se honom på andra ställen istället i sommar och i höst :)
 
Andra nyheten är att han ska medverka på UNICEF`s Humorgala på tv4.
Det är kul att han ska vara med, läste att även Gyllene Tider och Carola ska medverka. Kan inte bli bättre eftersom båda mina favoriter GT och YOHIO är med...
 
Gissa vem?! ;)
skämt och sido...fint foto på YOHIO som jag hittade på nätet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela